PDF
Rodzaj: Oferuję
Tagi:
Miasto/a: Kraków
|
Konsultant
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od początku naszej działalności budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki doświadczonym menadżerom oraz wyspecjalizowanym grupom telemarketingowym. Już dziś masz szansę dołączyć do naszego zespołu w jednym z profesjonalnych call center w Krakowie.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków/Małopolskie
Nr referencyjny: OR/KRAK
Opis stanowiska:
• kontakt z obecnymi klientami ORANGE
• prezentacja oferty handlowej
• kompleksowa obsługa Klientów
Wymagania:
• komunikatywność, kreatywność
• nastawienie na cel
• dobra dykcja i miły głos
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
• ukończone 18 lat
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• realną możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy
• pakiet szkoleń wdrażających z zakresu produktu oraz technik sprzedaży
• całodniową opiekę lidera zespołu
• zapewnioną bazę kontaktów
• pracę w luźnej i przyjaznej atmosferze
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: maciej.lytek@dg-marketing.pl, Uprzejmie informujemy, że na spotkania rekrutacyjne zaprosimy tylko wybrane osoby.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
|
Komentarze
Dodaj komentarz